לוח סדנאות הבישול הבריא – יולי אוגוסט ספטמבר 2018

הקיץ כבר כאן ואנחנו שמחים להציע לכם מגוון סדנאות בישול בריא קיציות, מרעננות ומתאימות לחודשי הקיץ.
בראש ובראשונה סדנאות בישול בריא לילדים ונוער שרוצים לבוא לבשל ביחד מאכלים בריאים שילדים אוהבים , קצת הפוגה מהבריכה והמסכים. בנוסף לכך, אפשר גם להגיע יחד עם אימא, אבא, סבא או סבתא לסדנת הורים וילדים ולחוות ביחד בישול ואפייה של מנות טעימות ובריאות.
סדנת הדגל שלנו: "בריא וטעים כדרך חיים", סדנא טבעונית ובריאה שעוזרת לכם לצאת לדרך חדשה ובריאה ממשיכה כרגיל.
סדנת האפייה הבריאה, סדנת בישול בריא ללא גלוטן והסדנא האיטלקית והאסייתית הבריאות שלנו ממשיכות לככב עם מתכונים חדשים ורעננים. כמו כן תמצאו גם סדנאות של מאכלי עדות בריאים למי שרוצה לשמר את הטעם של האוכל של סבתא אבל לא רוצה להתפשר על הבריאות. כמו תמיד, יש לנו גם סדנת בישול בריא דגים שבה תוכלו ללמוד לבשל דגים בצורה בריאה.
לכל הסדנאות ילדים מוזמנים באהבה!
מאחלים לכם קיץ מהנה ובריא!
הסדנאות מתקיימות בהוד השרון באווירה אינטימית ובקבוצות קטנות.

מספר הטלפון שלנו לתיאום סדנא: 09-7447869

ילדים ונוער מבשלים
ילדים מבשלים מנות שילדים אוהבים: לזניה, פסטה מקמח כוסמין מלא עם רוטב עגבניות, פיצה בריאה, שניצל תירס בריא, ניוקי בטטה ברוטב פסטו, פנקייקס שיבולת שועל עם פירות טריים, ארטיקים קפואים, רוגאלך מקמח כוסמין מלא, אוזני פיל ועוד.
מתאים לילדים בגילאים 8-14.
מועדים: ימי רביעי בשעות 10:00-13:00. תאריכים: 25.7, 1.8, 8.8, 15.8

הורים וילדים מבשלים ביחד
הורים וילדים (וגם סבים וסבתות) מבשלים מנות שילדים אוהבים בגירסא בריאה – נכין פסטה מקמח כוסמין מלא, פיצה בריאה, לזניה, פלאפל אפוי בפיתות כוסמין עם טחינה וסלט ירקות, דפי אורז ממולאים ירקות, שניצל תירס עם הום פרייז בתנור, מאפה כוסמין ממולא בזיתים וגבינה(בית לזית), מאפינס וקאפקייקס בריאים מקושטים וטעימים.
מתאים לילדים בגילאים: 6-14
מועדים: יום רביעי ה-11.7 בשעות 10:00-13:00, יום ראשון ה-15.7 בשעות 17:00-20:00, יום חמישי ה-2.8 בשעות 17:00-20:00, יום ראשון ה-26.8 בשעות 17:00-20:00, יום ראשון ה-23.9 בשעות 17:00-20:00.

בריא וטעים כדרך חיים – טבעונית
אם אתם מחפשים שיטה יעילה לטיפול ומניעה של סוכרת סוג 2, יתר לחץ דם, שומני דם (כולסטרול וטריגליצרידים), השמנה, ואיזון מצבים בריאותיים נוספים הקשורים לכך הגעתם למקום הנכון. סדנת בריא וטעים כדרך חיים תקנה לכם כלי טבעי ורב עוצמה לטיפול ומניעת מחלות המאה ה-21. הסדנא טבעונית.
מה נכין? קציצות עדשים כתומות ברוטב סלסה, תבשיל גריסים, עדשים, כתומות וירקות כתומים, סלט קינואה ואנטי פסטי ברוטב טחינה וסילאן, סלט כוסמת, גרגרי חומוס וירקות, לחם כוסמין מלא, ממרח עדשים כתומות, ממרח קישואים בטעם כבד, קיש ברוקולי ופלפלים קלויים עוגת בננות ופקאן ללא סוכר.
מועדים: יום רביעי ה-18.7 בשעות 10:00-13:00, יום ראשון ה-29.7 בשעות 18:00-21:00, יום חמישי ה-30.8 בשעות 18:00-21:00, יום ראשון ה-2.9 בשעות 18:00-21:00, יום רביעי ה-5.9 בשעות 10:00-13:00.

אסייתי בריא
אין כמו סדנת בישול בריא אסייתית עם ניחוחות של המזרח הרחוק. נכין סלט פפאיה או סלט אדממה, גיוזה ברוטב אסייתי, לחמניות באו עם ממרח דלעת או חציל פיקנטי, סושי צמחוני מאורז מלא, דפי אורז ממולאים ירקות ברוטב סלסה אסייתי, סלט אטריות שעועית בסגנון וייטנאמי, פאד תאי בריא, ולקינוח בננה לוטי בריא עם חלב קוקוס ובננות או מעדן טפיוקה ופירות יער
מועדים: יום ראשון ה-8.7 בשעות 18:00-21:00, יום חמישי ה-19.7 בשעות 18:00-21:00, יום חמישי ה-9.8 בשעות 18:00-21:00, יום חמישי ה-20.9 בשעות 18:00-21:00.

איטלקי בריא
המנות אהובות מהמטבח האיטלקי בשדרוג של בריאות וגם טעם. ריזוטו אורז מלא פטריות ויין, ניוקי בטטה עם פסטו אגוזי מלך וקשיו, רביולי מקמח כוסמין מלא במילוי פטריות ברוטב עגבניות מיובשות ויין, סלט קטניות טוסקני, פיצה ופוקאצ'ה מקמח כוסמין מלא וקינוחים איטלקים בריאים.
מועדים: יום חמישי ה-12.7 בשעות 18:00-21:00, יום ראשון ה-22.7 בשעות 18:00-21:00, יום ראשון ה-5.8 בשעות 18:00-21:00, יום ראשון ה-16.9 בשעות 18:00-21:00.

אפייה בריאה
נלמד לאפות חלה מתוקה לשבת מקמח כוסמין מלא, לחם כוסמין ללא שמרים, לחמניות שיפון וסלק, עוגת בריאות, עוגיות שיבולת שועל, שבלולי פיצה מקמח כוסמין מלא, ומתוקים ללא אפייה מרעננים לקייץ כגון קוקילידה טבעונית, שלוקים בריאים, גלידת יוגורט ופירות, סלט פירות עם גרניטה שזיפים ועוד יהיה מתוק מרענן מאוד!
מועדים: יום חמישי ה-5.7 בשעות 18:00-21:00, יום חמישי ה-26.7 בשעות 18:00-21:00, יום ראשון ה-12.8 בשעות 18:00-21:00.

בריא ללא גלוטן
בסדנא נלמד לבשל אוכל טעים ומפנק ללא גלוטן בכלל. בין השאר נלמד מה זה גלוטן, היכן הוא נמצא, כיצד הוא משפיע על גופנו, מהם הדגנים שאינם מכילים גלוטן, כיצד להשתמש בהם ואיך לבשלם. בנוסף נכיר את תחליפי הגלוטן הטבעיים והבריאים, ערכם התזונתי וכיצד להכין אותם. יחד נכין לחמים, לחמניות, עוגות ועוגיות, מוקפצים. נלמד איך להסמיך רטבים ומרקים ללא שימוש בגלוטן, נשתמש באטריות ופסטות שעשויות מדגנים ללא גלוטן כגון כוסמת, אורז ושעועית ועוד. מה נכין? קיש כרישה מנגולד ופטריות, פיצה פולנטה, מאפינס בננות, לחם בריא וטעים ללא גלוטן, לחמניות ללא גלוטן, פסטו טופו, סלט אטריות שעועית, עוגיות פיסטוק ועוד.
מועדים: יום חמישי ה-13.9 בשעות 18:00-21:00.

בישול בריא דגים
בואו ללמוד על סוגי דגים, ערכם התזונתי, איזה צורות בישול מתאימות לכל סוג של דג.
יחד נכין סביצ'ה סלמון, דניס חגיגי על מצע אנטיפסטי ירקות, קבב מוסר ים על מצע יוגורט וזיתים ירוקים, סלמון במעטפת חרדל ותבלינים, ועוד מתכוני דגים נהדרים.
מועדים: יום שישי ה-13.7 בשעות 10:00-13:00, יום שישי ה-10.8 בשעות 10:00-13:00, יום שישי ה-14.9 בשעות 10:00-13:00.

מאכלי עדות
תוניסיה וטריפולי, מרוקו, עירק, פרס, רומניה, ועוד מאכלים שעולים על שולחננו בערבי שבת ובחגים בגרסא בריאה. נכין חריימה בורי, פקיילה, מטבוחה, תבשיל גרגרי חומוס וירקות בסגנון מרוקאי על מצע "קוסקוס" קינואה, קובה סלק טבעוני ללא גלוטן, מרק גונדי טבעוני, עוגיות מעמול טבעוניות, ועוד.
מועדים: יום ראשון ה-1.7 בשעות 18:00-21:00 – תוניסיה וטריפולי. יום חמישי ה-6.9 בשעות 18:00-21:00 – סדנת מאכלי עדות מיוחדת לראש השנה!